Afronding van papilia.waarbenjij.nu (met grap!) - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Annemieke van Kampen - WaarBenJij.nu Afronding van papilia.waarbenjij.nu (met grap!) - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Annemieke van Kampen - WaarBenJij.nu

Afronding van papilia.waarbenjij.nu (met grap!)

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Annemieke

24 September 2006 | Nederland, Groningen

Nu ff afronden...

Nog meerdere foto's geplaatst...

Nog even 1 grap opschrijven:

Een Dove uit Kaya vertelde me:
Een dovenschool heeft een veld om wat eten te laten groeien zoals mais. Het is gesteund door enkele donateurs. Een Dove zag de directeur van deze dovenschool samen met een groep onbekende meiden te eten, iets uit deze veld gehaald, maar de directeur zag deze Dove toen niet. Later vroegen enkele Doven aan de directeur waar mais vandaan was gehaald, weg waren de maisplanten. De directeur zei toen dat de geiten de maisplanten hadden opgegeten. Maar enkele Doven zagen alleen maar overgebleven stukjes van planten, die precies zelfde op de hoogte waren afgekapt. Geen teken van tanden van de geiten op stukjes van deze planten. Enkele Doven merkten het meteen dat er iets niet klopte, zeker niet van de geiten maar van een mes of hark.

Erg visueel dus...

Zulke soort 'grap' of beter gezegd; 'korruptie' kan vaak in Afrika gebeuren, maar toen de Dove dit aan me vertelde, moest ik er wel erg omlachen. Zeker iets met Afrikaanse Dovencultuur te maken...

Hopelijk een leuke afronding van papilia.waarbenjij.nu, maar ik voel dat ik nooit kan afronden met Burkina Faso. Maar ik wil nu een album van papilia.waarbenjij.nu laten bestellen. Daarom ga ik afronden. Maar later zou het wel kunnen dat ik weer een bericht zal plaatsen, eventueel met update foto's.

Nog van harte bedankt voor veel belangstelling naar mijn verhalen en foto's. Ook voor tips ivm ontwikkelingssamenwerking.

Take care.
Liefs,
Annemieke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Groningen

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

15 Januari 2008

laatste dagen... festival

10 Januari 2008

workshop op 3de en 4de dag

08 Januari 2008

2de dag workshop

06 Januari 2008

1ste dag workshop LSM

04 Januari 2008

Openingsceremonie
Annemieke

Actief sinds 21 Juli 2006
Verslag gelezen: 294
Totaal aantal bezoekers 80875

Voorgaande reizen:

26 December 2007 - 12 Januari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: