Oost West Thuis Best - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Annemieke van Kampen - WaarBenJij.nu Oost West Thuis Best - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Annemieke van Kampen - WaarBenJij.nu

Oost West Thuis Best

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Annemieke

08 September 2006 | Nederland, Groningen

‘Men moge de geheele wereld doorkruist en het steeds goed gehad hebben, men zal zich nergens beter bevinden dan thuis’ Helemaal mee eens met deze slogan... (effe snel gevonden via google: http://www.dbnl.org/tekst/stoe002nede01/stoe002nede01_1768.htm)

Nu thuis... het is wel heerlijk om thuisbasis te hebben maar aan de andere kant wel pijnlijk. Gisternacht met al wat moeite afscheid genomen...

Het is gewoon allemaal te wennen. In een trein erg veel naar buiten gekeken ('wat rijkdom hier'), en ook naar heleboel witte mensen. Heel vreemde gevoel. Ik ben een van de blanken, maar ik voel dat nog niet zo.

Nu bezig met 300 foto's downloaden. Als het klaar is, als ik tijd heb, (op Afrikaanse ritme, hih !!) dan pas foto's in deze blog plaatsen !!

Lieve mensen... Jullie krijgen heel veel groeten van alle Doven en hun naasten uit Burkina Faso.

Liefs,
Annemieke

PS ik denk dat ik deze week af en toe enkele berichten in deze blog ga plaatsen... vooral met foto's... Nog lang niet klaar met deze blog, hoor ! Nog van harte bedankt voor fijne reacties !

  • 08 September 2006 - 16:14

    Carolina:

    Welkom thuis! Ja, herkenbaar toen we vorige jaar terug uit Turyke kwamen, wat een rijkdom hier dacht ik.
    Hahaha, Ja je bent nu een van de blanken hier.
    Ik verheug om jou gauw weer te zien. Een fijne weekend toegewenst en heerlijk thuisbasis.
    Liefs.

  • 09 September 2006 - 08:13

    Selena:

    Hoi,

    Fijn dat je geheel thuis bent!! Lekker eerst uitrusten en nagenieten.

    Liefs xxx

  • 09 September 2006 - 11:26

    Joepie:

    Welcome back. Zoiets had ik ook na twee weken in Mexico. Vlakte, saaie landschap, rijkdommen zoals je het zie :D

    Huggies
    Joepie

  • 09 September 2006 - 12:14

    Mathilde:

    Hi!

    Welkom thuis! Eerst lekker uitrusten en bijkomen van alle indrukken.

    Liefs

  • 10 September 2006 - 11:55

    Bess:

    ,ja vreemd om terug te zijn.En dat iedereen hier wit is is wel schrikken. En de mensen hier maar denken dat ze lekker bruin zijn geworden van hun vakantie. Ze blijven witterts als je recht uit afrika komt. Ik leef helemaal met je mee en hoop dat een deel van jou in dat mooie burkina mag blijven voor een betere toekomst voor de dove mensen daar. Ik hoop met je mee te kunnen werken daaraan. Kus, en welkom in NL. Je vous embrasse tres fort. Bess

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Groningen

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

15 Januari 2008

laatste dagen... festival

10 Januari 2008

workshop op 3de en 4de dag

08 Januari 2008

2de dag workshop

06 Januari 2008

1ste dag workshop LSM

04 Januari 2008

Openingsceremonie
Annemieke

Actief sinds 21 Juli 2006
Verslag gelezen: 233
Totaal aantal bezoekers 80904

Voorgaande reizen:

26 December 2007 - 12 Januari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: