Foto's geplaatst - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Annemieke van Kampen - WaarBenJij.nu Foto's geplaatst - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Annemieke van Kampen - WaarBenJij.nu

Foto's geplaatst

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Annemieke

10 September 2006 | Nederland, Groningen

Al bijna alle foto's geplaatst...

1. klik op "Fotoboek >>" onder een paar foto's, als je alle berichten hebt gevolgd. Er is een serie foto's, die bij elke titel van een bericht horen. Zo kunt je een beetje verhaal volgen.

2. als je een paar berichten nog niet hebt gelezen, klik dan op een titel van meeste recente berichten of "berichten>>", er zijn dan meestal tussen 4 en 25 foto's onder een geplaatste bericht. Op deze foto's kunt je dan klikken en bekijken. (bij de bericht van 'Bonfora en Cascada' is het mooist; bij watervallen !!)

4. Ik denk dat ik nog een paar berichten zal plaatsen; en ook nog 1 serie van de foto's van Grande Mosque en oud dorp in Bobo (erg bijzonder!!).

5. Geniet er van !! Blijf mijn blog volgen totdat ik zeg dat ik hier mee stop.

Nu al heel wat bijgekomen, alleen is het soms toch geen 'oost west thuis best', hoor ! Morgen begin ik weer met het werken.

• 11 September 2006 - 13:06

Eva:

Wat een spannende reis heb je gemaakt. Prachtig om te lezen! Weet uit eigen ervaring wat voor cultuurshock je krijgt als je in Afrika bent en dan die kriebels krijgt om te helpen de situatie te verbeteren. Het is vast wel mogelijk voor jou om een leuk project op te zetten voor de mensen daar. Een project die bij je past.