Goed aangekomen - Reisverslag uit Ouagadougou, Burkina Faso van Annemieke van Kampen - WaarBenJij.nu Goed aangekomen - Reisverslag uit Ouagadougou, Burkina Faso van Annemieke van Kampen - WaarBenJij.nu

Goed aangekomen

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Annemieke

16 Augustus 2006 | Burkina Faso, Ouagadougou

Gisteren een lange vlucht gehad.

4 uren van Amsterdam naar Tripoli, en 3 uren wachten op een klein vliegveld. Daarna nog 4 laatste uren vliegen naar Ouagadougou. Het was in Ouaga snel gegaan.

Wilma Wolthuis (horend, zij werkt op SIL centrum en assisteert het workshop voor taalkundigen) heeft mij samen met haar collega (horend) opgehaald (per auto). Het was pikdonker in Ouaga. Ik had tot nu toe niet zoveel gezien. Maar wel een paar leuke mensen ontmoet. Van Wilma vernam ik dat er een Dove man hier op SIL centrum was, die Pierre heette, en uit BF kwam.

Een kamertje met een muskietennet, prima bed ! Wel alles wat simpeler.

Toen ik opstond, regende heel erg hard. Wilma riep: "Het is Afrika !" Daarna nog lekker ontbeten met een Amerikaan die jarenlang in Afrika woont en ook nog met een Afrikaan (Zuid Mali). Allemaal horend.

Wilma vertelde me dat het wat langzamer zou gaan wegens de regen omdat iedereen zou wachten... Volgens mij was zij "een beetje laat" op werk. ;)

Liefs,
Annemieke

PS ik ga nog geen foto's downloaden. Dat komt later nog wel, hoop ik.

  • 16 Augustus 2006 - 11:22

    Carolina:

    Leuk om iets van jou te horen. Ik moet even aan jou denken hoe het gegaan is en lees jouw bericht dat je goed aangekomen bent. Fijn! Hier schijnt de zon, maar niet zo warm. Wel lekker! Je vakantie begint het. Veel plezier.

    Liefs Carolina

  • 16 Augustus 2006 - 22:15

    JanIda:

    Dag lief.We zijn net thuis van onze heeerlijke vakantiee en ik lees jouw laatste nieuws.Eindelijk ben je in het land waar je reikhalzend naar uigekeken hebt.Ik ben reuze blij dat Wilma er was om jou te halen.wil je haar even knuffelen van mij?Jouw eerste nacht, onder het muskietennet,is geweest en de Afrikaanse regen heb je gevoeld..is het warme regen en zweet je al??...wij volgen je...dikke tùt van je ouders.

  • 26 Augustus 2006 - 10:02

    Ida:

    Lief.Vandaag zaterdag houden we hier op de Berkelaan het zomerfeest van de Sorren.Het weer lijkt goed.Over het algemeen valt er veeeel regen in Nederland.En bij jou?Vannacht jouw smsm ontvangen.Goed geslapen in\'t klooster?Liefs en groeten voor Wilma.Tùt

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Burkina Faso, Ouagadougou

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

15 Januari 2008

laatste dagen... festival

10 Januari 2008

workshop op 3de en 4de dag

08 Januari 2008

2de dag workshop

06 Januari 2008

1ste dag workshop LSM

04 Januari 2008

Openingsceremonie
Annemieke

Actief sinds 21 Juli 2006
Verslag gelezen: 216
Totaal aantal bezoekers 82609

Voorgaande reizen:

26 December 2007 - 12 Januari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: