Voetbalschoenen... - Reisverslag uit Ouagadougou, Burkina Faso van Annemieke van Kampen - WaarBenJij.nu Voetbalschoenen... - Reisverslag uit Ouagadougou, Burkina Faso van Annemieke van Kampen - WaarBenJij.nu

Voetbalschoenen...

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Annemieke

26 Augustus 2006 | Burkina Faso, Ouagadougou

Al geprobeerd om foto's te downloaden.. T lukt me niet door een andere systeem. Het moet JPEG zijn ipv IMG. Vanavond vraag ik Wilma wel even. Anders dan maar voorlopig geen foto's.

Ja allebei Doven en horenden geen goede voetbalschoenen door armoede, maar ik had het wel steeds over Doven. Omdat ik hier Dove vrienden steeds tegenkom. Zij zijn Doof. Ik dus ook. Daardoor kunnen wij onze zelfde ervaring van onze Doofzijn delen... Daarom heb ik zo gedaan om met coach te praten en toen gesponsord. Dat bedoel ik niet discriminerend hoor. Dat is zo gelopen dat ik Doven hier steeds tegenkom. Ja tuurlijk hebben iedereen (doven en horenden) weinig goede voetbalschoenen.

Ik kap er echt mee.

Take care...

  • 26 Augustus 2006 - 23:34

    Hetty.wolthuis@hetnet.nl:

    LIeve Annemieke,

    Heel leuk om over te ervaringen te lezen en dat je mijn zus Wilma hebt ontmoet.
    Veel plezier en veel geluk van Hetty die je kleine voetjes masseerde 20 jaar geleden toen ik op kamers zat in Amsterdam.
    Liefs van Hetty

  • 27 Augustus 2006 - 16:44

    Bart:

    Lieve zus,
    Ik ben het met Bess eens. Doe wel rustig aan. Een dag in het zwembad bij een lux hotel is goed om bij te laden. Zorg dat je niet ziek wordt, dat is erg vervelend. Wij zijn weer helemaal in orde en onze magen zijn weer op z'n hollands. Gerrit heeft alleen een hollands griepje te pakken. Hier in Nederland regent het pijpenstelen. Hoe is het daar in Bobo? Dat internetcafe in Bobo's commercial district vlakbij de markt die heeft rare franse toetsenborden toch? Waar slaap je dan? Is Wilma nog bij je? Ik vond Bobo wel veel gezelliger dan Ouaga. Er gebeurt ook meer 's avonds. Ze hebben super goede chicken kebab op straat in een echt goed frans stokbroodje. Ja er was een hele goede bakker in Bobo. Heb je die al ontdekt? Verder is Bobo goed voor de djembe, wij hebben eentje meegenomen naar nederland. Maar daar heb jij als dove niet veel aan. Veel plezier in Bobo en wat zijn je plannen? Wanneer ga je naar Mali? Dan zou ik zeker 3 dagen gaan lopen in Dogon-county. Dat is echt geweldig. Liefs Bart (en gerrit)...

  • 28 Augustus 2006 - 19:04

    Pieter:

    Lieve Papilia,
    Er zijn heel wat familieleden in het buitenland. Zo lees ik veel blogs. Fantastisch wat je allemaal meemaakt. Dit weekend was de verjaardag van Anna, heel gezellig gevierd met een bridgedrive in de boerderij.
    Je bent goed bezig in het kontakt met doven daar. Dat zal soms ontroerend zijn!
    Veel liefs!!!!

  • 29 Augustus 2006 - 08:46

    Wilma:

    lieve annemiek,
    Ik zit weer veilig in Bamako na 3 dagen reizen vanaf Ouaga. Het was ERG fijn je nog even te ontmoeten in Bobo voor een lekker ontbijt met \'cafe au lait\'. Veel te kort, natuurlijk. Ik had graag met je meegewilt op die excursie naar Banfora en watervallen daar maar ja! Geniet ervan en doe rustig aan! veel liefs,
    WW

  • 29 Augustus 2006 - 09:56

    Rita:

    He avonturier!! Vanmorgen weer gesport zonder jou. Ging goed. Ayold was er weer. Leuk gekletst, ook over jou... Doe je daar een beetje aan sport?? Lieve groeten, Rita

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Burkina Faso, Ouagadougou

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

15 Januari 2008

laatste dagen... festival

10 Januari 2008

workshop op 3de en 4de dag

08 Januari 2008

2de dag workshop

06 Januari 2008

1ste dag workshop LSM

04 Januari 2008

Openingsceremonie
Annemieke

Actief sinds 21 Juli 2006
Verslag gelezen: 229
Totaal aantal bezoekers 80908

Voorgaande reizen:

26 December 2007 - 12 Januari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: